اینترنت - 2

موفقیت ، امید ، سرگرمی

...این وبلاگ سعی داره تا با ارئه راهکارهای زیبا شما را به زندگی خوب دعوت کنه ...

 

اینترنت
راهنمای دانلود اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی از گوگل پلی و دیگر بازارهای اندرویدی ...
خوراک روبات های سبز !
قسمت دوم :
روش اول دور زدن محدودیت گوگل :
برای اینکه بتوانید به بازار نرم افزار ی گوگل دسترسی پیدا کنید باید روشی بکار ببندید که گوگل متوجه نوشد که شما از کجا به اینترنت وصل شده اید .
گوگل از طریق رام گوشی ، اپراتور سیم کارت ، جی.پی.اس و آی.پی اتصال اینترنت متوجه میشود که شما از کجا به اینترنت وصل شده ای د . بنابراین اول باید سیم کارت خود را غیر فعال کنید تا از روی اپراتور موبایل شناسایی نشوید ، یعنی موبایل خود را در حالت پرواز قرار دهید . علاوه بر آن جی پی اس تون رو هم غیر فعال کنید . حالا از طریق وای فای به اینترنت وصل شوید . و حتما ً باید آی پی خود را طوری تغییر دهید تا منطقه شما مشخص نشود و این هم فراموش نشه که تمامی این کارها در گرو روت کردن دستگاهتونه !
روش دوم :
اگر حوصله روت کردن تغییر آی پی و بقیه داستانارو ندارید پیشنهاد دیگری براتون دارم ! روش ساده تری هم وجود دارد : با « سافت گت » میتوانید از طریق دروازه مجازی که برای شما ایجاد می کند هر کدام از مجموعه نرم افزارها را که دوست دارید دانلود کنید ؛ برای این کار ابتدا به سایت www.softget.ir بروید و در آنجا ثبت نام کنید . با عضویت در این سایت می توانید تمامی برنامه های رایگان مارکت گوگل را دانلود کنید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت8:30توسط اصغر محمودی | |